С Вашият браузър може да се регистрирате, но за да гледате телевизия, моля използвайте някой от изброените браузъри в секцията Въпроси и Отговори.

Намери отговора

Върнете се в началото

Въпроси и Отговори

1. Най-често задавани въпроси

Как да се регистрирам за Mtel NOW?


1. Влезте на www.mtelnow.bg през компютър, таблет или смартфон с операционна система Android или iOS и уеб браузър, който се поддържа от услугата;

2. Изберете бутона Регистрирайте се;

3. Въведете име, имейл и парола;

4. Влезте в имейла, който сте посочили при регистрацията и кликнете върху линка за верификация.

5. Натиснете Напред на следващата страница;

6. Въведете номер на услуга/абонатен номер/мобилен номер и ЕГН/БУЛСТАТ на лицето, което е страна по договора, по който се активира услугата (ако не знаете Вашия номер на услуга/абонатен номер/мобилен номер, може да се обадите на *88 и 080020011 за абонати на Мтел и 070043700 за абонати на blizoo);

7. Приемете правилата за ползване и натиснете Напред;

8. На последната страница имате възможност да изтеглите приложението за Android или iOS като сканирате QR кода или кликнете върху линка под него.

9. Поздравления! Вече можете да ползвате Mtel NOW и да гледате най-популярните ТВ канали, да записвате и съхранявате любими предавания 3 месеца.

Как мога да сваля приложението Mtel NOW на моя Android или iOS смартфон и таблет?


Името на приложението е Mtel NOW и е достъпно за сваляне от Google Play Store или Apple Store.

Какво е Mtel NOW?


Mtel NOW е интерактивна онлайн телевизия за смартфон, таблет и компютър. Услугата комбинира класическата телевизия с нови функционалности и дава възможност да гледате любимите си предавания когато пожелаете.

Какви функции има Mtel NOW?


Mtel NOW поддържа много интерактивни функции, част от които са:

  • Връщане до 7 дни назад
  • Пауза
  • До 10 часа запис на избрани предавания, архивиране и достъп до тях в рамките на 3 месеца
  • EPG (Electronic program guide) - електронна ТВ програма
  • Двуезично аудио

Мога ли да използвам Mtel NOW през Wi-Fi или трябва да съм в мрежата на Мтел?


Да, можете да гледате Mtel NOW както през мрежата на Мтел, така и през мобилните мрежи на всички национални оператори, включително и Wi-Fi на всеки български интернет доставчик. Услугата е ограничена за ползване единствено когато се намирате извън страната.

Каква е месечната такса за ползване на услугата?


Промоционални условия за Mtel NOW*

Mtel NOW За абонати на телевизия
Пакет Mtel NOW Max
Включени ТВ канали 45+
Безплатен период 2 месеца
Месечна такса 2.99 лв.

* Промоционалните условия важат при сключване на нов или преподписване на съществуващ договор за телевизия (към пакети ТВ Стандартен; ТВ Разширен; ТВ Разширен+; ТВ Премиум) и blizoo (към пакети Смарт, Екстра, Премиум и Шампион) и при активация на Mtel NOW до 30.06.2017 на www.mtelnow.bg. Абонатите на ТВ пакет Мтел Смарт и blizoo (Старт АTV / Мини DTV), ползват услугата при условията за мобилна услуга и фиксиран интернет – 35+ канала и такса 9,98 лв./мес. или 25 канала и такса 2,99 лв./мес.

Стандартни условия за Mtel NOW**

Mtel NOW За абонати на телевизия За абонати на мобилна услуга и фиксиран интернет
Пакет Mtel NOW Max Mtel NOW Standard Mtel NOW Mini
Включени ТВ канали 45+ 35+ 25
Месечна такса 5.99 лв. 9.98 лв. 2.99 лв.

** Стандартните условия са валидни за абонати, сключили договор за услуга Мтел и blizoo преди 01.11.2016 г.

Мога ли да прекратя услугата по време на безплатния период?


Ако не желаете да ползвате Mtel NOW, може да я прекратите по всяко време без предизвестие с обаждане на *88, 0800 200 11 или в магазин на Мтел и Blizoo.
Абонаментът се прекратява веднага след заявяване на неговото спиране.

Как да платя таксата за Mtel NOW?


Месечната такса за ползване на Mtel NOW се начислява към договора, чийто номер сте въвели при регистрацията.

Мога ли да ползвам Mtel NOW през мобилен интернет и това ще се отрази ли на трафика, включен в тарифния ми план?


Да, можете да използвате Mtel NOW през мобилен интернет, но трафикът не е безплатен и се таксува съгласно тарифния Ви план. Ако към тарифата Ви има включен обем данни, то ползването на услугата ще консумира от този трафик до изчерпването му.

Какво да направя, ако срещна проблем с приложението?


Готови сме да съдействаме на телефон 080020011 за абонати на Мтел и 070043700 за абонати на blizoo.

Трябва ли да плащам допълнително, за да гледам телевизия на различни устройства?


Не, след като веднъж сте се регистрирали може да ползвате регистрацията си за достъп до услугата през мобилно устройство, таблет или компютър.

Мога ли да търся конкретен филм, предаване или новини?


Можете да търсите съдържание като кликнете върху търсачката (горе вдясно) и напишете името на търсеното съдържание.

2. Технически изисквания

На колко устройства мога да гледам телевизия с един абонамент?


Може да регистрирате до 5 устройства в Mtel NOW. Това става автоматично при всяко влизане с Вашия акаунт от ново устройство или уеб браузър. За да изтриете или управлявате Вашите устройства, влезте в "Настройки/Управление на устройства". Желателно е да използвате един браузър, когато влизате през компютъра си, защото влизането през различен браузър се отчита като ново устройство. Имайте предвид, че може да гледате само през 1 устройство в едно и също време.

Каква операционна система трябва да имат смартфонът и таблетът ми, за да ползвам Mtel NOW?


Всички Android устройства с версии 4,5,6, и iOS версии 8 и 9. Също така можете да гледате Mtel NOW на телевизора си като използвате Chromecast

С кои уеб браузъри и операционни системи мога да гледам Mtel NOW?


  • Mozilla Firefox версия 38
  • Safari от версия 8
  • Internet Explorer версия 10
  • Google Chrome

На операционни системи Windows 7, 8, 10 и Mac OS X El Capitan, Yosemite.

Мога ли да гледам Mtel NOW на телевизора си?


За да споделяте съдържание от телефон или таблет към телевизора си трябва да имате:

  • Chromecast стик
  • Телевизор с HDMI порт
  • Достъпът до защитена безжична локална мрежа
  • Android или IOS устройство и приложението Mtel NOW.

Как да използвам Mtel NOW с Chromecast?


  • Свържете Chromecast стика към HDMI порта на Вашият телевизор
  • Изтеглете Chromecast приложението на вашия смартфон и изберете New Chromecast Setup
  • Свържете Chromecast от телефона към телевизора като отидете в Settings--> Wi-Fi--> ChromecastXXXX
  • Свържете Chromecast стика към HDMI порта на Вашият телевизор
  • Натиснете "Next"
  • Уверете се, че кодът на вашия телефон съответства с този на вашия телевизор

Подробни инструкции за Chromecast инсталация на различни устройства могат да бъдат намерени тук:
https://support.google.com/chromecast/?hl=de_AT#topic=6314574

Какво трябва да направя, за да гледам телевизионно съдържание от компютъра си?


Трябва да инсталирате приставката "Silverlight"

Защо не мога да вляза?


Моля, проверете коректността на данните за вход. Ако сте забравили паролата си, възстановете я като изберете "Забравени данни за вход". Също така, проверете дали в горната част на браузъра се визуализира прозорец "Run Silverlight" и изберете "Разреши".

Защо приложението не работи?


Ако имате по-стара версия на Mtel NOW, моля първо я изтрийте, след което инсталирайте новата.

Каква е консумацията на трафик през различните устройства?


Консумирания обем от данни е приблизителен за различните устройства:

  • Smartphone 270 MB / час
  • Tablet 545 MB / час
  • Laptop SD 1290 MB / час

3. Как да използвам Mtel NOW

На колко устройства мога да инсталирам Mtel NOW?


Можете да регистрирате до 5 устройства в Mtel NOW. Това става автоматично при всяко влизане с Вашия акаунт от ново устройство или уеб браузър. За да изтриете или управлявате Вашите устройства, влезте в "Настройки/Управление на устройства". Желателно е да използвате един браузър, когато влизате през компютъра си, защото влизането през различен браузър се отчита като ново устройство. Имайте предвид, че можете да гледате само през 1 устройство в едно и също време.

Какво представлява функцията за запис и как се използва?


С функцията "Cloud Recorder" записвате видео съдържание до 7 дни назад. Тя позволява да записвате любимите си филми или предавания с обща дължина до 10 часа и да имате достъп до тях в рамките на 3 месеца. Също така, може да гледате видео съдържание до 7 дни назад чрез "ТВ програма" в Mtel NOW. Когато сте в това меню, само изберете програмата, която Ви интересува и натиснете "Гледай". Допълнително удобство за намиране на определено съдържание е търсачката.

Мога ли да запиша няколко предавания, които започват по едно и също време?


Да, можете да запишете предстоящи събития, които започват по едно и също време по различни ТВ канали, стига да разполагате с достатъчно оставащо време за записи.

Как да създам списък с любими канали?


Влезте в меню "Любими/Създайте нов списък", задайте име на списъка с канали и натиснете "Запази". В ляво се визуализират всички програми, а в дясно е името на Вашия списък. Кликнете на каналите от "Списък с програми", за да се прехвърлят във Вашия списък. Ако искате да върнете някой канал от Вашия списък към общия, просто го изберете. След като създадете списъка си с любими канали, може да ги подредите по начина, по който искате да се показват. За да го направите, задръжте определен канал и го изтеглете нагоре или надолу. След като приключите, натиснете "Запази".

Как да регистрирам и управлявам устройства?


Когато влезете през ново устройство или браузър, то се регистрира автоматично. Може да го преименувате или изтриете от меню "Настройки" / "Управление на устройства".

Как да променя списъка с "Блокирани канали"?


Влезте в "Настройки" / "Блокиране на канали". В ляво е списъкът с всички канали, от които може да избирате. Каналите, които изберете ще преминат в дясно в "Блокирани канали". Всеки път, когато искате да гледате някой от блокираните канали, ще ви бъде изискана парола.

Има ли функция за родителски контрол?


За да предпазите непълнолетните лица от неподходящо за тях съдържание, изберете нивото на родителски контрол:

  • Подходящо за всички възрасти
  • Подходящо за лица над 6 години
  • Подходящо за лица над 12 години
  • Подходящо за лица над 16 години
  • Съдържание за възрастни

Как да създам ПИН код за родителски контрол?


ПИН кодът се създава при първоначално влизане в Mtel NOW, но може да промените Вашия ПИН код и да изберете възрастова група по всяко време от "Настройки" / "Профили и родителски контрол"

Как мога да променя ПИН кода си?


Може да го направите по всяко време от "Настройки" / "Профили и родителски контрол" / "Промени ПИН".

Как мога да изключа автоматичния достъп до приложението?


Изберете "Настройки" / "Настройки на сигурността" и маркирайте "Въведете име и парола".

Какво да направя, ако забравя паролата си?


В Login страницата на mtelnow.bg има опция "Забравени данни за вход".

Какво да направя, ако забравя потребителското си име (e-mail)?


Вашето потребителско име е мейлът, с който сте се регистрирали. За да се регистрирате с нов имейл, първо трябва да прекратите абонамента си и да се регистрирате отново с различен имейл. Прекратяването става с обаждане на *88 или номер 0800 20 011 за абонати на Мтел или в магазините на Мтел и blizoo.

Колко време ще се пазят записите ми?


Записите остават на Ваше разположение 3 месеца, след което се изтриват.

Как мога да изтрия запис?


Влезте в "Записи", маркирайте желаното съдържание и натиснете "Изтрий".

4. Плащане

Как мога да платя?


Месечната такса за Mtel NOW ще бъде включена в месечната фактура за Мтел услугата, към която сте заявили активацията.

5. Управление на профила

Мога ли да променя мейла с който съм регистриран/a?


Вашето потребителско име е мейлът, с който сте се регистрирали. За да се регистрирате с нов имейл, първо трябва да прекратите абонамента си и да се регистрирате отново с различен имейл. Прекратяването става с обаждане на *88 и номер 080020011 за абонати на Mтел или в магазин на Мтел и blizoo.

Как мога да сменя паролата си?


В Web версията на Mtel NOW изберете "Настройки" / "Моят профил" / "Промени паролата"

Как мога да прекратя абонамента си?


Ако решите да прекратите абонамента си за Mtel NOW, можете да го направите по всяко време без предизвестие с обаждане на *88 и номер 080020011 за абонати на Мтел или в магазин на Мтел и blizoo. Абонаментът се прекратява веднага след заявяване на неговото спиране.

Как мога да блокирам канал, който не е подходящ за непълнолетни лица?


Влезте в "Настройки" / "Блокиране на канали", въведете ПИН кода си и изберете каналите, които искате да бъдат защитени с ПИН код, след което изберете "Запази".

Как мога да разбера колко часа за запис ми остават?


Влезте в "Настройки/Информация" - в полето "Оставащо време за запис" се отчита наличното време за запис.

Как да създам нов профил?


Влезте в "Настройки/Профили и родителски контрол", въведете паролата си за родителски контрол, изберете "Създаване на нов профил" и натиснете "Запази". Въведете желаната парола, след което изберете какво ниво на достъп и права желаете да дадете на този профил. Накрая изберете "Запази/Следващ". Новият Ви профил ще се появи в "Профили" с името, което сте задали. Ако искате да редактирате или изтриете някой от профилите, просто кликнете върху него.